اس ام اس سرکاری

آیا میدونستین وقتی لبهاتون رو غنچه کنید دماغتون گشاد میشه ؟
حالا بشه یا نشه دلیل نداره تو الان اونجوری کنی ضایع !
.
.
.
طرف اومده با عصبانیت می گه این یارو زبون آدمیزاد حالیش نمیشه
بیا تو باهاش حرف بزن
نفهمیدم داره به من فحش میده یا به یارو
.
.
.
اگه قرار باشه بین عشقت و ۱ میلیون دلار یکی رو انتخاب کنی
اولین چیزی که با اون پول می خری چیه !؟
.
.
.
ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﻭﻟﻢ ﺗﻮ ﺩﺭﺳﺎی ﺣﻔظی ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺷﺘﻢ
ﻋﻮﺿﺶ ﺗﻮ ﺩﺭﺳﺎی ﻣﺤﺴﺒﺎتی ﻛﻼ ﺭﻳﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ
.
.
.
نحوه ی جستجوی پسرا تو گوگل :
نرم افزار پارتیشن بندی
نحوه جستجوی دخترا تو گوگل:
چطوری هاردمو به چند تا درایو تقسیم کنم؟
الان سه تا درایو دارم. میخوام بشه ۶ تا !
.
.
.
جای خالیت را نه کتاب پر می کند ، نه قهوه ، نه حتی سیگار
من دلم آیفون ۵ میخواهد !!!
.
.
.
به یکی از این فامیلای ما گفتن عسل واسه چشم مفیده رفته مالیده به چشماش
دیگه کار از فشار تحریم گذشته یکی بره خورشیدو خاموش کنه !
.
.
.
دیشب مهمون داشتیم ، زنگ آیفون “اف اف” رو زدن
بابام به خواهرزاده ام میگه بدو ببین کیه
میگه ولش کن تک زنگ بود !!!
.
.
.
دختر داییم دانشگاه ، رشته من قبول شده ؛ زنگ زده میگه : یه سوال تخصصی دارم !
گفتم خب بپرس !
میگه ریاضی ۱ دفتر چن برگ میخواد ؟؟؟
.
.
.
بابام رو دیدم که با یه کاغذ داشت میرفت بیرون
بهش گفتم کجا میری ؟ گفت :
یه یارویی ماشینش رو پارک کرده جلو در خونه میخوام براش یاداشت بنویسم !
بعد چند دقیقه برگشته میگم چی نوشتی ؟ تندی که نکردی ؟
میگه : نه کاغذ رو سفید گذاشتم که بدونه میتونستم بهش چیزی بگم،
ولی نگفتم شاید اصلاح بشه . . .
.
.
.
یکی از آپشن های عطر مشهدی اینه که
برای از بین بردن بوش باید اون قسمت از بدن رو قطع کنی !
.
.
.
دقت کردین اگه تو یخچال آب خنک نباشه بخوای از شیر آب بریزی
نیم ساعتم وایسی آب خنک نمیشه ؟!
فقط کافیه آبگرمکن خراب بشه و آب گرم بخوای!
از شیر آب یخی میاد در حد آلاسکا
.
.
.
ﺁﺭﺍﯾﺶ ﭼﯿﺴﺖ ؟!
ﻻﯾﻪ ﺍﯼ ﺑﺘﻮﻧﻪ ﺍی ﻭ ﺿﺨﯿﻢ ﮐﻪ ﮔﻼﺑﺘﻮﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭘﺎﺭﻣﻴﺪﺍﺗﺒﺪﯾﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ !
.
.
.
مرا اینگونه باور کن :
کمی خسته کمی تنها
کمی از یاد رفته ٬کمی مغرور
کمی بی کَس ٬ کمی گستاخ
کمی سر خوش
کمی
کمی باور کردنم سخته !!
.
.
.
بچه که بودم وقتی مامانم تو خونه حشره کش میزد
من زود پنجره رو باز میکردم تا مگسا از این طرف فرار کنن !
یه همچین کودک رقیق القلبی بودم
.
.
.
عطسه دختر : عتسی
عطسه پسر : هاتشوبیسخلبوهووووووووطراشش !
.
.
.
یه وقتایی هم هست سر کلاس از بغل دستیت میپرسی چیزی میفهمی ؟
اونم میگه نه بابا
ینی اون لحظه انگار دنیا رو بهت دادن
حالا اگه بگه آره مگه تو نمیفهمی!!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،
برچسب‌ها: اس ام اس , اس , ام , اس , سرکاری , خنده داره , خنده , زیبا , بیکار , جالب , جدید , اس ام اس سرکاری , sms ,

تاريخ : چهار شنبه 19 مهر 1391 | 21:6 | نویسنده : محمد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.